ЗМІСТ
Бідняк М.Н. Методологічні системи управління в соціально-економічних системах……... |
|
Бойко Г. Ф., Дулеба Н. В. Формування інвестиційної привабливості підприємства............ |
|
Бондар Н.М. Про критерії ефективності механізму державно-приватного партнерства…... |
|
Гайдай Г.Г. Механізм формування інвестиційної стратегії АТП в умовах ринкової економіки…………………………………………………………………………………………. |
|
Грисюк Ю.С., Дмитриченко А.М., Цимбал Н.М., Лабута А.В. Напрямки інтеграції в логістичних стратегіях розвитку підприємств…………………………………………………. |
|
Дорошкевич Д.В., Мокін Є.М. Застосування соціальних мереж у якості інструменту маркетингового розвитку транспортно-експедиційних компаній……………………………. |
|
Іванчук С.І. Управління маркетинговими можливостями автотранспортного підприємства……………………………………………………………………………............... |
|
Карпенко О.А., Бубела А.В., Ковальчук С.О. Ризики в логістичному сервісі……................ |
|
Козак Л.С., Федорук О.В. Міжнародна координація економічної політики в системі формування міжнародних стратегій економічного розвитку………………………………… |
|
Концева В.В., Хоменко І.О. Стратегічні орієнтири розвитку транспортної мережі міста з урахуванням процесів кластеризації…………………………………………............................. |
|
Мельниченко О.І., Кабанов В.Г.,Овчіннікова Ю.І. Інструменти інвестиційної політики в забезпеченнi економічної модернізації України………………………………………………. |
|
Рудковський О.В. Економічна безпека корпоративного підприємства як об’єкт управління |
|
Сокульський О.Є., Гайдай Г.Г.,Васільцова Н.М. Економіко-математичне моделювання при визначенні тарифу пасажирських перевезень на маршрутах МПТС із урахуванням якості обслуговування пасажирів………………………………………………………………. |
|
Чупайленко О.А. Розвиток використання біопалива для автотранспорту в Україні…………………………………………………………………………………………….. |
|
Щербакова Н.О. Шляхи стимулювання туристичної привабливості України…………….. |